Hakkımda
Merhaba ben Namet Ateş
1 Mart 1981 Yılında Elazığ'ın Karakoçan ilçesi Musyan Köyünde doğdum. 5 Yaşında ilk okula başladım ve 10 yaşında ilk okulu bitirip İzmir'e yerleştim.
Orta okulu Helvacı orta okulunda okudum ve aynı zamanda Helvacıspor da futbola başladım. Aliağa Çok Programlı Lisede okurken Petkimspor'a transfer oldum. Temel futbol eğitimin büyük bölümünü bu kulüpte tamamladım. 3 yıl sonra Aliağaspor'a transfer oldum. Profesyonel takıma yükseldim fakat Amatör takımda maçlara devam ettim. 3 Yıl sonra futbola başladığım takımım olan Helvacıspor'a antrenör ve oyuncu olarak geri döndüm.
2002 yılında Ege Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulu, Antrenörlük Eğitimi bölümünü kazandım ve üniversiteye başladım. 2007 Yılına kadar çeşitli kulüplerde ve Üniversite okul takımında antrenörlük yapmaya devam ettim. 2008 yılında İngiltere'ye dil eğitimi için gittim ve burada bölgesel ligde futbol oynadım.
2009 Yılında profesyonel antrenörlük hayatım Giresunspor ile başladı. Daha sonra sırası ile Boluspor, iki yıl Adanaspor, Futbol Federasyonu, Televizyon yorumculuğu, Göztepe Eğitim Koordinatörlüğü ve Göztepe Profesyonel Takım Antrenörlüğü, Elazığspor, Şanlıurfaspor ve Giresunspor ile devam etti. Altınordu Futbol Akademisi İcra Kurulu üyesi, Gelişim Direktörü ve Atletik Performans Direktörlüğü, Altınordu Akademi Teknik Direktörü ve 2 yıl Manisa FK Akademi Teknik Direktörü olarak devam etti.
Bu süre boyuncu sırası ile,
TFF C, TFF B, UEFA B Güncelleme, UEFA A, TFF Tutor ve Atletik Performans ve UEFA Pro Lisans belgelerini aldım.
Hocam ben 1994 yılında başlayıp profosyonel olarak yaklaşık 9 yıla yakın futbol oynadım benim antrenörlük yapmam için bundan sonraki süreçte ne yapmam lazım. Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirimm
YanıtlaSilYaklaşık Ağustos ayı içinde başvurular başlıyor, tff.org sitesinde başvurulara başladığında başvurunuzu yapıp sıra bekliyorsunuz. Size sıra gelmesi muhtemeldir. Puanınızı nasıl artırabileceğiniz blogda detaylı anlatılıyor.
Silyardımlarınız için teşekkürler...
YanıtlaSilHocam yaklaşık 14 yıldır aktif olarak amatör liglerde yeteneğimin el verdiğince futbol oynuyorum, henüz 26 yaşındayım ve şu anda 2. amatör kümede futbol oynamaktayım. Antranör olmak gibi bir hayalim var acaba bu yaşta antranörlük belgesi alabilirmiyim ve 14 senelik amatör macerası bana ne kadar puan ve avantaj sağlar? Mezuniyet olarakta 4 yıllık AOF 2. sınıf öğrencisiyim. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
YanıtlaSilAntrenörlük kurslarına başvuru yapabilirsin. sıranın size gelmesi için puanınızı artırmanız gerekiyor. Blogta puanınızı nasıl artırabileceğiniz detaylı anlatılıyor.
SilHocam sizinle irtibata geçmem için verebileceğiniz bir mail adresi var mı? Saygılar
YanıtlaSilnametates@gmail.com
Silhocam merhabalar. tff c kursuna istanbuldan basvurdum. puanım 39.sizce sıra gelme ihtimali nedir? teşekkürler
YanıtlaSilPuanınız yüksek sıranın size gelme olasılığı çok yüksek.
SilMerhaba hocam. Bir kulüpte prof oyuncu ve antrenör olmak için ne yapmalıyım. Bir de kursa başvuru yaptım ve o sene sıra gelmedi. Bir sonraki sene tekrar para yatırmam gerekiyormu başvuru yaparken?
YanıtlaSilhocam pro lisans kursuna katılırken beklediniz mi başvurduğunuz ilk yıl mı katıldınız
YanıtlaSilsizin için mahsuru yoksa cevaplarsanız çok teşekkür ederim saygılar
Merhabalar hocam, UEFA Pro Lisans bitirme tezinizi keyifle okudum. Hücum ve topa sahip olma noktasında bek oyuncularının orta saha oyuncularına yaklaşarak merkezde üstünlük sağlayabileceği kanısındayım. Buradan maalesef ki çizelge olarak tarif etmek imkansız ama Fenerbahçe'den örneklendirme yapmak gerekirse; Sağ bek Ferdi, sol bek Oosterwolde olduğunu varsayalım. oosterwolde'nin kendisini orta saha çizgisine kadar ittiğini, sol stoperin beke açıldığı, orta saha oyuncularının birinin iki stoper önüne geldiğini canlandırın gözünüzde. Rakibin sağındaki kanat forvetin, sol stopere baskıya gelmesi bu vesileyle de oosterwolde'yi biraz daha boşlaması anlamına gelecektir. Sağ bek Ferdi'nin ortaya doğru ivme kazanmasıyla birlikte rakibin orta sahası da oosterwolde'ye yaklaşamayacak çünkü Ferdi de orta alana girip top almaya yaklaşmıştır. Bu hesapla; orta sahalarımızdan (6 numara) bir tanesi iki stoperin önüne gelmiş ve rakibin orta sahasının da kendisiyle birlikte gelmesine neden olmuştur. Sağ taraftan ortaya geçiş sağlayan Ferdi ve orada diğer orta saha İsmail, rakibin orta sahasına sayısal üstünlük kurdu. Stoper veya önüne gelmiş 6 numaralı oyuncumuzun topu hızlı bir şekilde Ferdi veya İsmail'e atmasıyla birlikte arkalarında bir koridor yakalama imkanı bulacaktır. Burada ki avantaj, olası bir koridor bulunmamasına karşı Ferdi, İsmail ve 6 numaralı orta sahanın üçgenler oluşturarak baskıdan çıkmasının yanı sıra, sol iç orta saha, oosterwolde ve beke kaymış sol stoper ile de bir üçgen kurulabiliyor olması. Ferdi'nin orta sahaya kaymış olmasından kaynaklı, üçgen paslaşma sağ tarafta kurulamıyor. Ancak Sağ kanat forvetimizin Ferdi'nin pozisyonuna geçmesi, forvet oyuncumuzun da geri gelerek sahte pas bağlantısı oluşturması rakibin stoperlerinden birinin de gelmesi anlamına gelecektir. İki stoperin birisinin orta sahaya ya da kendi ön liberosuna kadar çıkması da hem sol kanat forvetimizin oraya atacağı çapraz koşuyu hem de hücumcu bir ofansif orta sahamızının ( Szymański örneğin) yay civarında topla buluşarak atağı tehlikeli bir pozisyona getirmesine neden olabilir. Bu sistemle birlikte iki stoper, bir ön libero, iki merkez orta saha; 1 atletik bek oyuncu, 1 tane merkez orta sahaya geçebilecek ayağı yetenekli ve oyun zekası yüksek bir bek, oyun bağlantısı yapabilecek sırtı dönük forvet, kanat oyununu birebir oyuncu eksilten değil, pas bağlantıları ile oyuncu eksiltmeyi bilen iki ofansif kanat oyuncu. Ama bunlar ofansif rolde görülecekler. Yani kanat reaksiyonlarını ileriye çıkmış bek oyuncular yapacak, savunmaya döndüğümüzde ise ofansif orta saha oyuncuları kanatlara açılacak, bekler de yerlerini geri alacak. Aslında bu formasyonla birlikte oyunculardan istenen şeyler birebir yeteneğe bağlı talepler olmamasından kaynaklı da her oyuncu grubu ile oynanabilecek bir formasyon gibi düşündüm.
YanıtlaSilÇizmeye çalışayım hatta;
1
2 3
5
6 8
4 7
11 10
9